zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
SmodCMS

IV. HARMONOGRAM DZIAŁAŃ

 

Termin realizacji Zadanie nauczyciela Zadania ucznia Rezultat Osoba odpowiedzialna Zasoby
X Nadzór nad wyborem tematu projektu Zgłoszenie własnej propozycji tematu projektu Ustalono temat projektu Elżbieta Replińska  
X Podział zadań w ramach projektu i przydział zagadnienia do badań (miejsca, ulicy związanej z historią Żydów siedleckich) Wybór miejsca związanego z kulturą żydowską Przydzielenie uczniom obszarów samodzielnej pracy (uczniowie pracowali w 2-4 osobowych grupach)

Elżbieta Replińska


Piotr Kowalczuk

teksty źródłowe w czytelni
i w Archiwum Państwowym, aparat
XI Ustalenie terminarza lekcji w Czytelni Regionalnej Miejskiej Biblioteki Publicznej na temat: Siedlce jako miasto wielowyznaniowe i uczestnictwo w lekcjach Uczestnictwo w lekcji w czytelni regionalnej Pogłębienie wiedzy ogólnej na temat Siedlec jako miasta wielowyznanio-wego.
Poznanie metod pracy z tekstami źródłowymi.
Poznanie tekstów źródłowych związanych z obecnością Żydów w Siedlcach

Ustalenie terminarza i uczestnictwo w lekcjach: Elżbieta Replińska


Piotr Kowalczuk


Aneta Strupiechowska

Prelegent: Joanna Zielińska

teksty źródłowe w czytelni
XI Zorganizowanie wycieczki do Muzeum Walki i Męczeństwa w Treblince. Podanie wstępnych informacji na temat obozów Treblinka I i Treblinka II Uczestnictwo w wycieczce, dokumentacja fotograficzna, praca z tekstami źródłowymi, będącymi w zasobach muzeum (zakup wydawnictw) Wiedza na temat obozów Treblinka I i Treblinka II. Powiększenie zbiorów osobistych o wydawnictwa z Treblinki Piotr Kowalczuk aparat,
środki na ewentualny zakup książek (m.in. do biblioteki szkolnej)
XI Nadzór nad wizytą w Archiwum Państwowym w Siedlcach w celu zebrania informacji na temat mieszkańców budynku, w którym mieści się nasza szkoła, a który przed wojną należał do gminy żydowskiej Zebranie informacji na temat mieszkańców budynku, w którym mieści się nasza szkoła Zdobycie informacji na temat dawnej Talmud Tory i opracowanie ich do formatu dokumentów, które mają być zamieszone jako część wystawki Anita Drabarek teksty źródłowe w czytelni i w Archiwum Państwowym;
komputer z programem do obróbki zdjęć
XI Wykład na temat Żydów jako współmieszkańców naszego miasta Uczestnictwo w wykładzie, pogłębienie wiedzy na temat przydzielonego obszaru poprzez zadawanie pytań prelegentowi Pogłębienie wiedzy na temat Żydów jako współmieszkańców naszego miasta oraz wiedzy dot. problemu przydzielonego uczniowi w ramach projektu

Ustalenie terminu wykładu:
Piotr Kowalczuk

Prelegent: dr Edward Kopówka

prezentacja przygotowana przez prelegenta, aparat
XI- III Nadzór nad opisem miejsc, nazw ulic związanych z historią Żydów siedleckich Samodzielne przygotowanie materiałów na wybrany temat w odpowiednim formacie Materiały do wystawki

Elżbieta Replińska


Piotr Kowalczuk

komputer z programem do obróbki zdjęć
IV Zorganizowanie wycieczki śladami kultury żydowskiej po Siedlcach Uczestnictwo w wycieczce i dokumentacja fotograficzna Materiały do wystawki

Ustalenie terminu wycieczki:

Piotr Kowalczuk

Przewodnik: dr Edward Kopówka

aparat
IV Graficzne rozmieszczenie i nadzór merytoryczny nad wystawką ilustrująca historię Żydów i utrwalająca wszystkie działania podjęte w ramach projektu Wkomponowanie swoich materiałów w całość wystawki Wystawka ilustrująca historię Żydów i utrwalająca wszystkie działania podjęte w ramach projektu

Piotr Kowalczuk

Elżbieta Replińska

papier ozdobny, toner